tvilling jag älsakr dig mest


Kommentarer
Postat av: Anonym

har nån en annan blogg ?

2009-06-17 @ 12:29:23
Postat av: Anonym

keffa ni e

2009-06-23 @ 20:19:02
Postat av: Ella

ni sejjer att ni tkr dessie e äcklig. HALLÅ HON BÖRJADE ME ROSA LÄPPSTIFT. VARFÖR HAR NI SAMMA SAK PÅ ERAN RITADE BILD DÅ ? HAHAHAHAH SKRATTRETANDE.... du vet väl ellinor och ellie och vem fan de nu va...men den som sa HORUNGE TILL MICKE SKA DÖ !

2009-07-05 @ 00:20:16
URL: http://allasella.blogg.se/
Postat av: Ellie

Vadå säger att vi tycker dessie e äcklig, ella. ska vi börja prata hur det egentiligen är eller? DU har sagt hur många gånger som helst, asso åh, jag stör mig så fukkong mkt på dessie, hon kallar säg själv för barbie och i know you love me. Och sånt. Men nu när du tröffade my så har du träffat dessie och NU säger du, asso dessie är fett skön och sånt. Vi säger fan inget om henne. du säger ju till alla: vad tycker du om dessie, och om ngn säger ngt dumt så tänker du skicka my på. Och jag själv brukade använda rosa läppstift/ läppglans. men inte ofta. å varför skulle jag säg att det var skabb för. Och jag sger inte att hon e äcklig. Det är/vR JU DU ! SÅ PRATA INTE FUKKING SKIT. OCH INGEN AV OSS SÅ HORUNGE TILL HAN, JAG VET FAN INTE ÄNS VEM HAN E. OCH NÄR SKA JAG HA KUNNAT SAGT ATT HAN VAR HORUNGE? ASSO JAG HAR INTE ÄNS SÄTT HAN. SÅ.....

och JAG gjorde ara rosa läppar nu, jag kände inte för att ha röda, för roda passade till våra kläder, och svart ville jag inte ha ! LÅT MIG GÖRA HUR JAG VILL. Och ella det är fan inte jag som säger ngt om dessie heller.

2009-07-08 @ 01:12:07
Postat av: Ellie

...Och ja, jag vet att dessie började med rosa läppstift, jag läser också hennes blogg som FLERA andra ! Jag kanske tycker det är fint, eller hur. så ta reda på fakta innan du säger ngt !!!!

2009-07-08 @ 01:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0